Changement dans l'affichage des dégâts

Bonjour,

J’avais une idée. Dans la civilisation franque du jeu, le lanceur de haches fait «des dégâts de mêlée à distance » . Je pense que c’est un non-sens. Je ne sais pas, mais serait-il possible (?) de rajouter une troisième colonne, avec comme titre « dégât à distance de l’infanterie/ unités montées ». Cela fera :slight_smile: le même nombre de dégât que l’attaque au corps à corps.

Hello,
I had an idea. In the Frankish civilization of the game, the axe thrower does “melee damage from a distance”. I think this is nonsense. I don’t know, but would it be possible (?) to add a third column, with the title “Ranged damage of infantry/ mounted units”. This will be :slight_smile: the same number of damage as the hand-to-hand attack.

I don’t see how it improves anything. The current description lets players know that the throwing axeman’s damage is improved by melee upgrades and that it’s reduced by the melee armour of enemy units and that’s all that counts.

1 Like

this sounds like a change for the sake of change that doesn’t have an impact. as such it would reduce time of the devs to work on other issues (like disconnect/reconnect/bugs/etc) and should not be a priority.

1 Like

La déscription qui existe en ce moment est plus précise et facile à comprendre, surtout quand il s’agit de quel genre de dégat l’unité fait et contre quel genre d’armure elle protège contre.

1 Like