Pelo amor de deus quando vão consertar a revolução África do sul

esta ficando um inferno jogar contra holandês quando fazem essa revolução da África do sul as unidades ficam com muita vida e muito exercito de 150 unidas com mais de 400 de hp elmeto com 1600 de hp se passar de 1 hora de jogo parece um inferno



pelo amor de deus nerf nessa revolução
essas tipos de estratégias que da vontade de parar de jogar esse jogo

I hope you don’t mind, but I have a few questions.

  1. What kind of game was it? Treaty?
  2. How much time was given to South Africa?

I honestly think revolutions need a rework.

The card that I use to beat them is called Wanderlust, hopefully the developers will consider improving the revolutions to avoid having to resort to such broken strategies.
image


Yes.

1 Like

Is South Africa the one with that infinite +5% card?

1 Like

ele salvou varias card para quando revolucionar usar todas os banco dele estavam com 9 mil de vida eu desisti em 50 mim de jogo ±

Wanderlust only works on units, buildings shouldn’t be affected, that could be a bug, I recommend you report it.

50 minute treaty? I’m not surprised South Africa crushed them, it’s a revolution that seems designed to punish 50 to 90 minute treaty games.

I highly doubt the devs will nerf South Africa for winning in 50 minute treaty, they gave him too much time to get stronger, my advice is to limit the age of treaty games to age 4, forget about imperial.

Sorry I can’t be of more help. :pensive:


Note: Another alternative is to activate the blockade, but I don’t know if it was possible in treaty games.

image

1 Like

o bloqueio estava bloqueado mesmo se não tivesse não teria ouro suficiente pra usar era jogo de supremacia

1 Like

eu deveriam limitar apenas as unidades militares e ser limitada apenas para no máximo 5x de uso