Relics gameplay suggestion

Hello and sorry for my bad english (french there)

I love you’re game and your work ! This game is saving me thoses day from stress and bad communities in others game… Thanks a lot all the team of relics, graphists, sound engineers devs !!! all that a pure great job to all ! Bravooo i made my delhi t-shirt and proud to wear it :smiley: <3

I would suggest just an idea about relics gameplay. I think it’s very cool actually but it’s sad to never see relic stealing back ingame.

I mean often the match is found the relic first, secure it first…bring back…maybe some fight…But until u got the relic in ur main base you got it to the very end.

A bad conversion can make you loose one…but good player wont do this…and when u attack the ennemy base it’s mostly to erase landmarks.

I suggest:

It would be nice if relics have kind of cooldown that make “carrying” slower after some meters. to force people to hide in a “mid-travel” temple to wait the cd. to allow players to rush the temple or continue fight somewhere else…

it’s would be interesting way to force people like “sanctity spot” to force to split some defense and infrastructure to secure it as gold or conversion usage…

As it’s would be harder to get relics, converstion could be buffed a little, and landmark with relics bonus too.

Maybe it’s stupid idea but i would find it’s fine if it was possible to fight to steal back relics like “sub-mission” during a whole match. Forcing people to get 2 or 3 temples in their main base and to give more opportunity of “commando’s” missions.

So if u have better idea but think same… do it :stuck_out_tongue:

Good day dears kings

Cela pourrait ajouter une profondeur intéressante à certains moments, mais je ne pense pas que cette suggestion entraînerait un grand changement dans le jeu.

Les joueurs seraient toujours plus intéressés par la sécurisation des reliques dans leurs villes plutôt qu’ailleurs.

Mais je suis toujours prêt à essayer des styles différents comme celui-ci si quelqu’un devait créer un scénario personnalisé via l’éditeur de cartes, une fois que les développeurs nous auront fourni un éditeur de cartes.

Au fait, ce forum dispose d’un traducteur intégré, vous n’avez donc pas besoin de poster en anglais, sauf si vous le souhaitez.

Ah merci, je ne poste pas souvent je ne savais pas que la traduction était implémenté.

très bien.

Et ravis de voir que finalement l’idée n’est pas si stupide puisque Relic l’a utilisé directement dans ce patch de janvier pour freiner les templiers Rus’ ! XD

Je suis assez fier de moi du coup :stuck_out_tongue: