AOE 4, escarmouches, age de fin

Je souhaiterais que dans les options de carte, il y ait comme dans age 2, l’option : age de fin. Que l’on ai la possibilité de bloquer les équipes à l’age féodal par exemple .

If my poor French is understanding, I think you suggest adding an option to have a maximum age limit in game, for instance, you can’t progress past feudal.

I think it’s an interesting isea, but certain civs are meant to shine in different ages, so it might be unbalanced.

Oui c’est exactement cela, je comprend pour le déséquilibre mais chacun est libre de choisir ou non une limite d’age. Pour ma part je ne joue en escarmouche que comme cela. Cela était présent dans age 2 et c’était un régal. Si cela est possible ce serait génial. Un 100 / 100 pour moi ce jeu.

Sounds like it could be something for the Developers to add later on. It was an option in AoE2 and I played it a few times with friends just for fun.

In this game it could be a bit less practical for some Civilizations to play outside of Castle age or Imperial age, but people would be choosing that option in custom games anyway, so they may as well have the option.

If you’re looking for someone to play that with, I’d be interested in trying it.

1 Like

content de voir que cela intéressé d’autres personnes