also on some occasions they gave me a farm cart with 4 llamas, sheep or cows, and also on others a rickshaw from a Chinese town, one from a Swedish cabin and this…
jajaja, comprendo el ingles un poco y puedo escribir algo pero me da algo de flojera hacerlo xd, y lo del mapa si, se ve bastante bueno para eso, el mapa desconocido es literalmente la expresion “Ramdomly Generated”
Unknown is an amazing map with lots of secrets to find. I’m happy it’s getting more popular recently, and I look forward to seeing what people dig up. Hopefully we’ll see more Unknown Showmatches soon?
I have been keeping a close eye on Unknown for a while now, and I’ve catalogued a good deal (but not all) of what it has to offer, but since discovering the secrets is half the fun of Unknown I won’t spoil anything. Feel free to ask me questions and I’ll answer them cryptically
Hubo un jugador que literalmente encontro vacas de madera y oro y yo aun no las he pillado, siento que eso super random xd yo quiero ver que otras cosas pueden haber en esos mapas
There was once a time where my ally found a “wood cattle” that gave wood instead of food, but unfortunately the game crashed before I could learn anything about it.
There was also a time where every player got Jian Huang along with the usual explorer.
And some occasions where I could create African Treasure Guardians on the tavern/saloon, or create mercenaries on Native Embassies while playing as a Native American civ.
lo mejor que e encontrado en un mapa desconocido y no lo e vuelto a ver, es donde cada uno empieza con dos carretas de comandancia, y donde estas te permiten entrenar unidades Ăşnicas dependiendo de la civ.
Ej: yo jugaba con Italia y podĂa entrenar de ellas hĂşsares de la orden y schiavone. y mis aliados podĂan entrenar cosas diferentes
pd: agreguen devs un enviĂł de dos comandancias de equipo para malta